Окремою складовою інформаційних кейсів та забезпечення профспілкової діяльності є випуск корпоративної та іміджевої продукції. За звітний період випуск такої продукції став одним із пріоритетів, оскільки це є зовнішнім виразом організації, її корпоративною культурою та цінностями.
Інформаційна діяльність організацій Профспілки здійснюється через засоби масової інформації. У газеті «Профспілкові вісті» розміщуються матеріали до визначних дат, висвітлюється позиція Голови Профспілки, голів регіональних організацій, з різних питань суспільного життя, загальнопрофспілкові заходи та заходи, що проводяться Молодіжною радою Профспілки.
Крім того, надсилається інформація для публікації у інформаційному бюлетені «Соціальний діалог» Європейської федерації профспілок громадського обслуговування.
Випущено оновлену корпоративну продукцію з логотипом профспілки, банерну продукцію, презентаційні матеріали. Брошура «Дієвий захист для кожного» видана українською та англійською мовами.
Протягом 2018-2020 років, з метою популяризації роботи Центру профспілкових знань та системи профспілкового навчання, розроблено інформаційну брошуру Центру профспілкових знань «Basis».
Створено іміджевий фільм про діяльність профспілки «7 кроків до успіху». Всі інформаційні продукти представлені під час проведення профспілкових заходів на національному та регіональному рівнях, що дозволяє збільшити розуміння профспілкової ідеї, мотивації та рекрутингу.
Налагоджено видання серії календарів «7 кроків до колективного договору», який містить матеріал щодо процедури укладання колективного договору. Календарі роздаються профспілковцям під час семінарів базового курсу навчання, направляються в первинні профспілкові організації обласних організацій
Інформаційною продукцією забезпечено навчальний процес на базі Центру профспілкових знань «Basis». Так, випущено навчальну програму «Базовий курс навчання профактиву» та Робочий зошит до курсу за спільним проектом між Профспілкою державних службовців Швеції та нашою Профспілкою «Розвиток державного сектору в Україні».
Інформаційна робота поширюється і на міжнародний рівень. З метою інформування шведського профспілкової спільноти про реалізацію проекту та події в України з візитом перебувала журналіст газети шведського об’єднання профспілок TCO. Під час візиту було записано інтерв’ю з Головою Профспілки Юрієм Піжуком з питань соціального партнерства та подальшого розвитку профспілки в умовах зміни влади в Україні. Також було записано інтерв’ю для шведського видання про міжнародну солідарність та міжнародну роботу Швеції.
* надсилаємо тільки корисну інформацію / * ваші данні не потраплять до третіх лиць