З 2016 року взято курс на використання месенджерів та комунікаторів для оперативної та ефективної взаємодії.
За звітний період Профспілкою розпочато роботу над покращенням сервісів, в частині вивчення досвід впровадження мобільних додатків, а саме електронного «Профспілкового квитка» з набором цікавих та корисних опцій – від оперативного надання юридичної та медичної допомоги до знижок на різні послуги.
Проводиться робота над створенням відео-контенту.
Розпочато налагодження зв’язків з всеукраїнськими інтернет-виданнями для оперативного та більшого охоплення аудиторії. Матеріали та інформація про діяльність профспілки надсилається до профспілкових ЗМІ.
Для покращення комунікації та подальшої роботи з навченими профспілковими активістами створено Базу даних осіб, які пройшли навчання за базовим курсом у період реалізації проекту 2018-2019. Сформовано електронні розсилки новин у групах Viber, які функціонують як комунікаційні платформи, створені учасниками під час занять. А також налагоджену розсилку новин за допомогою сервісу Mailmonkey.
Вперше на семінарах базового курсу навчання профактиву учасники створювали презентаційні відеоролики за підсумками навчання, що не лише висвітлювали проведені семінари, але і популяризували діяльність Профспілки за певний період.
З метою освоєння нових методів ведення зустрічей проводяться онлайн-наради та конференції з використанням конференц-сервісу Zoom. Відзначимо, що вперше за всю історію Профспілки, було проведено онлайн засідання президії ЦК Профспілки, конференції регіональних організацій. Враховуючи сучасну ситуацію, пов’язану зі змінами у світі, пріоритетом є створення Діджитал-центру Профспілки та долучення регіональних організацій до профспілкової онлайн мережі.
* надсилаємо тільки корисну інформацію / * ваші данні не потраплять до третіх лиць