Контактний центр працюватиме щоденно упродовж трьох місяців. Близько 20 операторів надають консультації щоденно з 08 до 22 години, аби люди могли отримати відповіді на питання у будь-який момент.
“Щоб адаптовувати зміни швидше та якісніше, нам потрібно налагодити взаємодію з людьми. Тому ми разом з повноцінним стартом реформи запустили “гарячу лінію” і розраховуємо на зворотній зв’язок, щоб покращити сервіс державних цифрових послуг і разом зробити його зручним та зрозумілим для всіх”, – заявила заступниця міністра з питань цифрового розвитку Марія Карчевич.
Від моменту запуску реформи лікарняних в електронній системі охорони здоров’я лікарі сформували понад 3,9 медичних висновків про тимчасову непрацездатність (МВТН). На їхній підставі в реєстрі ПФУ сформовано 2,9 млн е-лікарняних, виплати за якими вже склали понад 1 млрд грн.
“Запуск такого масштабного сервісу ставить перед нами великі виклики і ми хочемо адекватно на них реагувати, аби реформи в медичній сфері проходили безболісно для лікарів та пацієнтів”, – відзначила Марія Карчевич.
* надсилаємо тільки корисну інформацію / * ваші данні не потраплять до третіх лиць